Urban Christmas Festival vol.4

Urban Christmas Festival vol.4

W tym roku po raz pierwszy odwiedziłem Art-Inkubator przy Tymienieckiego 3 w Łodzi, gdzie odbyła się już czwarta edycja targów na których wystawili swoje produkty wystawcy. Przyjemnie było patrzeć na bogactwo form i kolorów. Od zabawek dla dzieci, przez odzież i dodatki łódzkich projektantów, meble z desek z recyklingu, po zakład fryzjerski męski. Mnie zachwyciły stoiska:

Meble inne niż inne

Pan Robert z firmy Meble inne niż inne  wystawił swoje meble, meble nietypowe, bo wykonane z desek z recyklingu, do swojego stoiska ściągał kupujących drewnianymi choinkami.

WP_20151206_13_24_39_Pro.jpg

Jupienter. Pracownia Szycia Artystycznego

Kolejnym ciekawym stoiskiem, ale tym razem dla najmłodszych było stoisko Pani Julity z firmy Jupienter, na którym mogliśmy kupić przeróżne szyte materiałowe zabawki: od zębów mądrości, przez myszki, ślimaki do skarpeciaków

AnAn Design

I znów meble zagościły w tym wpisie, tym razem meble industrialne, w stylu skandynawskim, loftowe. Gościłem dziś na stoisku AnAn Design, na którym jak wcześniej wspomniałem były meble, nie tylko dla ludzi, ale również dla psów, mowa tu o psim stole – podstawce pod miski dla naszych  ulubieńców.

 

Pozostali wystawcy, kilka zdjęć

 

Z targów wyszedłem z drewnianą choinką, mechanicznym ołówkiem koh-i-noor i z dobrym humorem

PS. Za promowanie łódzkich przedsiębiorców nie wziąłem ani złamanego grosza. Żeby mi tu zarzutów o korupcję nie było, hehehehe…

Skomentuj

