[aktualizacja] Mikołajki

Dzień minął jak z bicza strzelił. Po południu pojechałem na ulicę Tymienieckiego do Art-Inkubatora na Urban Christmas Festival (obszerną relację zamieściłem wcześniej), potem pojechaliśmy z Czarkiem (z bloga czarpad.wordpress.com) na Piotrkowską, gdzie został dziś otwarty jarmark świąteczny. Po drodze wstąpiliśmy do sklepów „Bardzo rozsądnie”, kupiłem tam klikacza, metalową zabawkę mającą swój rodowód w głębokim peerelu, potem do Off-Piotrkowska do „Pan tu nie stał”. Urzekła mnie tam czapka zimowa z jakże wiele mówiącym o mnie napisem „leń”.

Na końcu dzisiejszej wędrówki trafiliśmy na Piotrkowską 36, do pierogarni „Teremok” na pyszne pierogi z kapustą i grzybami i wyborną herbatę z samowara

Muzykę zapewnił: Persson – Lonely Nights persson CC_BY_SA

W nagraniu podcastu usunąłem część dotyczącą pierogów z pieca i naleśników, bo wydaje mi się, że jednak nie serwują tam tych potraw.  Dodatkowo dodałem do ścieżki dźwiękowej podkład muzyczny.

Skomentuj

