Sezon otwarty…

…woda i prąd na działce podłączone, można zacząć pracę!

Wczoraj dokonałem opryski przeciw zamieraniu pędów na tujach i innych iglastych, pozbyłem się opuchlaka (mam nadzieję) z rododendrona różanecznika, podłączyłem wodę do domku za pomocą 50 metrów węża położonych na dachu i mam darmową gorącą wodę w kranie, ale pod warunkiem, że słońce dopisuje.

Jutro, tzn dziś, ale kilka godzin później również jadę na działkę, tym razem przez Zgierz, bo maraton zablokował pół miasta, a MPK olewa pasażerów nie zamieszczając rozkładów jazdy na czas maratonu. Facet w informacji również nimi nie dysponował. Żenada. Pół miasta sparaliżowane.

One thought on “Sezon otwarty…

Skomentuj

