Niebo w gębie i sajgon w kuchni #niebowgębie #sajgonwkuchni

Po dłuższej nieobecności (za co czytelniczki i czytelników wypada najmocniej przeprosić) postanowiłem pisać przynajmniej raz na tydzień.

Ponieważ w pierwszy dzień Świąt mam Gości, postanowiłem podać kaczkę. Do mięsiwa to pomysł już mam, ale potrzebowałem pomysłu na dodatki zaostrzające apetyt. Padło na konfiturę z czerwonej cebuli i/lub glazurowane buraczki.
„Hej chochle w dłoń” – pomyślałem i wziąłem się do roboty.
image

Efekt – wspaniałe, ale dalej nie wiem co wybrać… będzie remis, podam obydwa dodatki, a sos będzie pomarańczowy z imbirem.

Pozdrawiam ciepło 🙂
image

2 thoughts on “Niebo w gębie i sajgon w kuchni #niebowgębie #sajgonwkuchni

Skomentuj

