#czwartek (Uwaga! zawiera drastyczne zdjęcia)

Miałem dzisiaj badania okresowe. Na rok mam spokój. Szkoda, że tylko na rok. Każde badanie audiologiczne przynosi niebywały lęk, ze się nie uda, ze stracę pracę. Pracę, którą lubię, pracę która daje satysfakcję, że pomogłem, że klient jest zadowolony.  Koniec narzekań!
#badaniaokresowe #stres

Wracając z badań odkryłem to:

image

Kolejny efekt walki na hasła eŁKSy i Widzewa. Fakt – nie znam osoby, która by kiblowała w Cosinusie, a tamże zdałem maturę. Szkoda tylko, że niszczą elewacje budynków.
#futbol #wojna #kibice

Kolejny temat to komunikacja miejska i chłodne dni. Znów śmierdziele jeżdżą tramwajami.

image

Miałem dziś wątpliwą przyjemność wracać do domu ósemką, gdzie jechała pewna pani. Usiadłem dwa miejsca za nią i natychmiast powalił mnie odór. Szybko się z tego miejsca ulotniłem, niestety smród był w całym wagonie. Motorniczy interweniował, niestety bezskutecznie. Straż Miejska miała czekać na krańcówce, co oznaczało podróż w smrodzie. Dodatkową atrakcją było niekontrolowane oddawanie moczu. Ta ciemna plama na fotce to nie cień.
#komunikacja #smród

PS.

Jutro przywiozą mi meble (c.d.n.)

6 thoughts on “#czwartek (Uwaga! zawiera drastyczne zdjęcia)

Skomentuj

