Słowo na niedzielę

Ja wiem, że na moim osiedlu trwa remont budowa mojej ulicy. Wiem, że są utrudnienia, nie ma gdzie zaparkować, nie ma jak podjechać pod klatkę (karetki), jest ruch jednokierunkowy, ale budowa trwa błyskawicznie, Panowie budowlańcy uwijają się aż miło patrzeć, praca dosłownie pali im się w rękach. Wiem, że mam ufajdane błotem buty – to normalne jak się mieszka przy budowie. Wiem, że muszę uważać, chodzić ostrożnie – nie wszędzie mamy chodniki.

Tylko nie rozumiem jednego – bezmyślności!  Bezmyślność kierowców nie ma granic.

Kierowco z granatowego audi, zanim zatarasujesz cały chodnik, sprawdź czy osoba o kulach, matka z dzieckiem na wózku, czy inni mogą przejść swobodnie! Wiem, ze jesteś z innego miasta. ba nawet z innego województwa – może u Ciebie panują takie prawa, ale jesteś w moim mieście, stosuj się do praw panujących tutaj!

Pani kierowco z czerwonego fiata pandy – tutaj nie jeździ się po trawniku, nawet wtedy, gdy ciężko wymanewrować samochód z parkingu. Nie dość, że po trawniku, to później po chodniku – przekroczyła Pani wszelkie granice. Pozdrawiam Cię sąsiadko z 6 piętra.

Koniec smutków – czas na radość:

IMG_2224

M1 przywitało mnie giełdą staroci… No to się nabrałem, bo jechałem na jarmark regionalny. No tak – trzeci weekend miesiąca, nie ma pysznych produktów spożywczych – są bibeloty, zdjęcia Adolfa, hełmy, medale, ceramika z UK (Elka i Diana), pióra, brzytwy (strasznie zjechane), książki i komiksy, chińskie podróby bagnetów, sztućce, etc…
Z giełdy przywiozłem pióro chińskie i sowieckie żyletki Leningrad.

Życzę wszystkim miłej niedzieli. Szczególnie kierowcom, by bezpiecznie dojechali do celu, niekoniecznie po trawnikach i chodnikach.

One thought on “Słowo na niedzielę

Skomentuj

