Dzień bloga

No tak, jak zwykle przegapiam najważniejszy dzień roku – święto blogera.

Nic nie napisałem, nic nie pozostawiłem po sobie w ten niewątpliwie ciekawy dzień. Wielka szkoda – po prostu wczoraj nie zaglądałem na twittera – tam jest zamieszczana informacja co danego dnia jest ważne. Zamieszcza je @kartkazkalendarza

Tego czego nie zrobiłem wczoraj muszę nadgonić dzisiaj. Chciałbym uhonorować tych blogerów, którzy mieli wpływ na moje pisanie.

Za inspiracje:

  • Czarpad z czarpad.wordpress.com – mój kuzyn, który dopingował mnie w pisaniu bloga, a ja jego – razem prowadziliśmy bloga Poszukiwany Poszukiwana o poszukiwaniu pracy
  • Eulalia87 z Chwil kilka – za naukę jak pisać o własnych przeżyciach. Dziękuję
  • Asenata z Wiedźmowiska – za radość jaką może przynieść każdy dzień
  • Kominek z kominek.es i kominek.in – za bezpardonowość i za motywację do działania
  • Mateusz Baniuszkiewicz  z O piwie za instrukcje jak nagrywać i edytować podcasty

Za dawkę humoru:

Za przyjemność czytania / oglądania / słuchania

  • Pihont z Pihontarium – za przyjemność słuchania podcastów, nawet tych najdłuższych, oraz za filmy, które oglądam z atencją.
  • Fraglesi z fraglesi.eu (dawniej fraglesi.wordpress.com, obecnie gedania.org) – za bardzo długie treści na tematy wędrówek pieszych i nie tylko pieszych

Wszystkim blogerom, których pominąłem – przepraszam i dziękuję. Poprawię się za rok

2 thoughts on “Dzień bloga

Skomentuj

