Ta ostatnia niedziela

Jutro się rozstaniemy… z urlopem
Tak, to niestety koniec wypoczynku, od poniedziałku zaczyna sie codzienność.
Urlop był oczywiście zaplanowany, ale jak to zwykle bywa, z planu zostały nici. Za to był spontan – i to najbardziej lubię.
Wyjazd do Stolycy był udany, świetnie się z Dominiką i Przemkiem bawiłem na starym mieście., dziękuję Wam.

Sama podróż też była komfortowa – polskim busem.
Teraz pozostaje mi snuć plany na przyszłoroczne wakacje, byle nie całe na RODOS

One thought on “Ta ostatnia niedziela

  1. niestety znam to uczucie u mnie dzisiaj takze ostatni dzien urlopu, z tym ze ja jestem w Polsce a wracac bede do Anglii, przedemna podroz samochodem z psem ok 21 godzin…

    Polubienie

Skomentuj

