Zmiany, zmiany zmiany. Reaktywacja

Od ostatniego postu minął ponad miesiąc.

Przyznaję, zapuściłem się strasznie w pisaniu bloga, ale wkrótce się to zmieni. Zmieni się trochę też formuła bloga, będzie więcej multimediów, będą wywiady, relacje… po prostu blog będzie otwarty na społeczeństwo.

W moim życiu niewiele się zmieniło.

Co mnie wkurzyło?

  1. Bardzo „zdenerwował” (chciałem użyć bardziej dosadnego słowa, ale się wstrzymałem) mnie pewien konował z pewnej przychodni, który orzekł, że mój słuch jest do dupy. Do dupy to jest sprzęt i warunki, w jakich są wykonywane badania profilaktyczne w tej przychodni (zainteresowanych zapraszam po nazwisko konowała i adres przychodni ku przestrodze)
  2. Ostatnio również wpienił mnie niejaki Lato, kiedyś świetny piłkarz, a dziś kiepski prezes kiepskiego związku piłki kopanej, który jednak nie podał się do dymisji po nie udanym wyjściu Orłów z grupy!

Co mnie mile zaskoczyło?

  1. Mam nową pracę, z której jestem bardzo zadowolony
  2. W przeciwieństwie do piłki kopanej mile zaskoczyli mnie siatkarze dokopując Brazylijczykom.
  3. podwyżka wynagrodzenia od 1 lipca
  4. niedzielny wypad do Ogrodu Botanicznego, zwiedzanie ogrodu i wykład o ziołolecznictwie Bonifratrów w  Łodzi, ale o tym wkrótce
Skomentuj

