Ełro2012

Odkąd nasi nie wyszli z grupy (byłoby niezgodne z zasadami savoir vivre gdyby gospodarz opuścił gości) nie mam radości z oglądania rozgrywek. Jakoś mnie nie cieszą te gole, zwycięstwa i gorycz porażek. Mimo, że obecnie grają niemalże same gwiazdy: twardziel Rooney, lalusiowaty Ronaldo – nie cieszy mnie oglądanie ich fantastycznych goli.

Może mnie pocieszyć tylko jedno: dymisja zarządu PZPN z Grzegorzem L. na czele!

Jak ci panowie opuszczą szeregi tej niesławnej organizacji, wtedy wróci mi radość oglądania piłki kopanej.

Skomentuj

