Siedem stron świata

Pamiętacie taki serial młodzieżowy z lat siedemdziesiątych?

Ja pamiętam, leciał bodajże w teleranku. Najlepsze jest to że czołówka filmu to zdjęcia lotnicze najładniejszego osiedla w Łodzi, czyli Teofilowa. W szóstej sekundzie czołówki widać mój wieżowiec (prawy dolny róg).

Zauważcie, że całe osiedle było niemalże „łyse”, nie było zieleni, a teraz jest OK. Niestety, są malkontenci, którym zieleń przeszkadza [link]

Akcja serialu była kręcona na Retkini, gdzie? Sami poszukajcie!

2 thoughts on “Siedem stron świata

  1. A mógłbyś napisać jednak gdzie na Retkinii kręcono odcinki ? Spędziłem tam u dziadków sporo czasu ale nie mogę do końca zlokalizować tych miejsc, choć wydają się znajome. Cześć bloków jest w filmie starych a część nowszych. Ja pomieszkiwałem na Maratońskiej.

    Lubię to

Skomentuj

