Pomysły

Zastanawiam się czy nie nagrywać podcastu. Czasem słowa mówione przychodzą łatwiej niż słowa pisane. Ponieważ na razie nie mam zamiaru dopłacać do prowadzenia bloga, poszukuję takiego serwisu, który umożliwiałby mi przechowywanie podcastów w swoich czeluściach.Niestety darmowy WordPress nie umożliwia przechowywania ani filmów, ani plików muzycznych na swoich serwerach.

Poprosiłem Banię z bloga opiwie.wordpress.com o pomoc techniczną. Mam nadzieję, że wkrótce się odezwie. Oczywiście nie będę nagrywał podcastów o piwie, nie będę Bani zabierał tej przyjemności.

A tymczasem wysłuchajcie powyższego tekstu celem próby.

[audio http://www.archive.org/download/test_podcast.MP3/test_podcast.MP3]

Pobierz plik: test_podcast.MP3

Muszę podziękować Bani za szybki odzew. Podcastowy player już jest wklejony.

[audio http://www.archive.org/download/podziekowanie/VN860037.MP3]
2 thoughts on “Pomysły

    • Nie ma za co, trzeba się wspierać! SEO się same nie zrobi.
      Wkrótce coś zamieszczę, ale zbieram tematykę. Jak widzisz blog jest wielotematyczny, piszę o tym co mnie cieszy i co mnie wk…ia…

      Polubienie

Skomentuj

