Nowy tydzień

Jak dobrze, że za kilka godzin zacznie się nowy tydzień. Wreszcie znajdę czas:

  • na powieszenie półek w pokoju,
  • na opisanie podróży do Warszawy w Zaduszki,
  • na obróbkę zdjęć i wstawienie ich do opisu podróży,
  • na szukanie kolejnych szkoleń,
  • na znalezienie pracy, bo jej brak mnie dobija,
  • na zostanie wolontariuszem w dowolnej organizacji – chętnie pomogę w kadrach i płacach,
  • na pisanie bloga – codziennie te 200 słów,
  • na notowanie ile zapłaciłbym za jazdę komunikacją, gdybym używał biletów czasowych,
  • na sformatowanie i postawienie systemu od nowa,
  • za naukę języka, może być hiszpański (oczywiście przez internet i to za darmo, bo na razie mnie nie stać na normalny kurs).
  • na ugotowanie ciekawej potrawy
  • na walkę z lenistwem
  • na cokolwiek, byleby coś pożytecznego robić
  • (brakuje mi 80 słów do dwustu, nie wiem co mam jeszcze tu napisać, by osiągnąć założony cel – odstawiam tu lipę bo piszę cokolwiek, ale moje pisanie musi mieć sens, spokojnie odliczę te 30 słów)
  • na naukę Mamy wysyłki danych do ZUS w Płatniku, bo jak znajdę nową pracę, nie będę mógł jeździć i robić to za Mamę
  • na dokończenie czytania książki „Wojna Iwana” – skądinąd polecam – dobra pozycja historyczna
  • na czytanie blogów w sieci, czasami warto poświęcić godzinkę
  • na skręcenie stołu Czarkowi
  • na napisanie recenzji dobrego piwa
  • na wszystko, na co brakuje mi czasu
  • na skatalogowanie filmoteki, bo zabieram się do tego od kilku miesięcy
  • na powiedzenie bliskiej osobie, że ją kocham

Mam nadzieję, że uda mi się wszystko lub prawie wszystko z powyższej listy spełnić!

Skomentuj

