Polityka, polityka

W założeniach na tym blogu nie miało być polityki, ale życie jest takie, że polityka pcha się w nasze życie oknami i drzwiami.
Post o Libii pisałem pod wpływem chwili i impulsu. Zdenerwowało mnie to, że poseł elekt, przed zaprzysiężeniem zabiera głos w tak ważnej sprawie. Rozumiem, że Pan Witold Waszczykowski* jest był dyplomatą, wiceministrem, ambasadorem, od 2008 do 2010 zastępcą szefa Biura Bezpieczeństwa Narodowego, niedoszłym Prezydentem Miasta Łodzi, etc ale obecnie jest posłem elektem, który jeszcze nie ma uprawnień poselskich i nie ma, moim skromnym zdaniem, prawa zabierania głosu w tak ważnej sprawie.

Jak bardzo bym chciał aby w polskiej polityce, w parlamencie nowej kadencji nie było chamstwa, plucia jadem, obrzucania błotem!
Wiem, jestem niepoprawnym marzycielem, ale marzenia trzeba mieć! Dlatego oddałem głos na właściwego człowieka, nie – nie powiem na kogo – ale wiem, że on swoich wyborców nie zawiedzie!

*) To ten pan, który po zabójstwie Marka Rosiaka w siedzibie PiS w Łodzi mówił do mediów: „Zaczyna się zabijanie opozycji. Nie chcemy umierać, mamy rodziny.” [źródło: wikicytaty za wiadomosci.gazeta.pl
Skomentuj

