Oferta

W dniu dzisiejszym udałem się, bez radości, do PUP-u (jak ja kocham ten skrót) nr 2 w Łodzi na obowiązkową wizytę, celem potwierdzenia gotowości do pracy, czyli jak normalnie społeczeństwo to określa – odchaczyć się.
Jak zobaczyłem elektroniczne tablice z ofertami, to parsknąłem śmiechem, ale takim przez łzy – tyle tego, nie wiadomo co wybrać…
A kiedy podszedłem do okienka, po minucie, może dwóch, czekania, Bardzo Sympatyczna Pani zaproponowała mi ofertę – „Pracownik nadzoru”.

Nie wiem dlaczego od razu zwizualizowałem sobie mnie z pejczem w ręku, napierdalającego pracowników po plerach.

Wiem, to jest chore, ale tak jak BSP mi wyjaśniła, praca będzie polegać na kontroli wykonania zlecenia przez podległych pracowników, utrzymywanie kontaktów ze zleceniodawcami, składanie raportów do centrali, współpraca z działem kadr i płac, etc

Skomentuj

